web and Internet solutions to give your company an edge in the emarketplace

Smart Internet solutions for small and mid-sized enterprises

Get the latest news and press releases on advancis.com. Members of the press are invited to visit the Press room for more resources.

Breaking News and company press releases

11/05/02

advancis.com tillkännager Online Advantage 3.0, en webb-baserad eLearning-
resurs utformad för att hjälpa företag att uppnå lönsamhet på Internet.

Dallas, TX | Nice, France (11/05/2002) - advancis introducerade idag den senaste versionen av dess eLearning-resurs för bolag, Online Advantage. Version 3.0 kännetecknar 1) tillägget av en ny modul ägnad uteslutande åt att förstå och kontrollera grundfaktorerna som har en direkt inverkan på lönsamhet, 2) introduktionen av nyckelstrategiska verktyg på engelska, holländska, tyska, svenska, spanska, italienska, franska samt japanska såväl som 3) en uppdatering av alla kärnmoduler.

Online Advantage är en samling av 8 webbmoduler och stödjande verktyg (arbetspapper, online-undersökningar, expertråd) utformade för att ge företagsledningen och dess medarbetare snabb och lätt åtkomst till innehållet (70+ teman) och verktyg som de behöver för att skapa och verkställa Internet-initiativ som levererar solida resultat och som når finansiella mål. En resurs. En fokus. En noggrant utvecklad och ypperligt genomförd Internet-strategi.

Online Advantage, godkänd av stora multinationella bolag och konsulter inom e-affärsverksamhet, har blivit en viktig resurs för företag som vill förse sina medarbetare med grundstommen, kunskap, expertis och verktyg som de behöver för att börja bygga ett hållbart konkurrenskraftigt övertag online och för att uppnå lönsamhet direkt från sina bordsdatorer.

Snabbfakta om Online Advantage 3.0 Online Advantage erbjuds som en webbvärdstillämpning som är kompatibel med följande plattformar: Windows 95, 98, 2000, NT, Me och XP; MAC OS 8.5 eller senare.

Prissättningen för Online Advantage börjar med 1295 Euros för en licens för en enda användare under en ettårsperiod i företag belägna i EU. Site-licenser och volymrabatter finns också att tillgå.

Meddelande till redaktörer För ytterligare information, kontakta advancis marknadsföringsavdelning på tel:

(EU) +33(0)4 93 18 49 25
(US) 001 214-766-4854